boosquibbles.
SELAKU SENIOR ! DISEKOLAH
Wednesday, January 4, 2012 ? 0 squibbles
//Assalammualaikum




tajuk entri hari ini di taip dengan CAPS LOCK hehehe :D

First of all , Welcome Back to School haha. JYEAHHH ! I'm SENIOR now , tapi tak rasa senior pun sebab sekolah saya ada form6 korang tahu tak?ihik ~  first day nothing happened , sebab macam biasa awal-awal kitaorg dibahagikan kelas dan guru tingkatan masing-masing. Nak tahu tak? semua form5 kelas dekat atas form6 kelas dekat bawah so macam Ohsemmm ! jerk kan dapat jadi senior sekejap jerk dengan budak form3 hehehe :D and form3 tahun ni semua cantik-cantik :'( saya cemburu ni but, tak adlah cantik sanagat haha :p . Bulan 1 ni semua muka baik , pijak lips pun tak mati erkk LIPAS? *eeyuuwwh :p*  kenapa tiba-tiba cerita Lipas? sebab first day sekolah binatang tu yang saya nampak hehehe ohsemm kan?


Tahun ni tempat duduk saya dalam kelas paling belakang bersama kawan saya nama dia Dorah yang tak bestnya yang duduk depan saya adalah budak yang agak bermasalah sangat rasa macam awkward gilaa lah tadi, bayangkan budak yang korang rasa dia tak layak duduk dalam kelas tu tapi dia belagak macam dia pandai, bagus , perfect semua owhhhh god ! main gila setahun duduk meghadap muka dia T.T saya rasa pelik kenapa Guru Hal Ehwal Murid tak tukar kelas untuk dia setahu saya lah kan dia just amik basic subject yang lain semua dia drop, sepatutnya lah kan dia duduk dekat kelas belakang saya highlight di sini KELAS BELAKANG ! *wah marah betul sayakan?* hehehe. yang penting saya dapat fokus dan belajar dengan tenteram sudah lah. Harap budak depan saya nanti tak mengacau ketenteraman saya i hope so...


And the nutshell, saya dalam kelas tu sebagai Ketua MataPelajaran SEJARAH -.- Guru kelas saya kata En.Izwan "Ketua MataPelajaran sejarah saya bagi pada Atikah sebab muka dia ada macam sejarah sikit.." ....... AWKWARD gilaaaaaaaa :O tapi 5v1 tahun ni macam ohsemmm! semua dah matang Alhamdulilah doa saya dimakbulkan LOVE Allah ..


ForeverYoung




Older Post | Newer Post