boosquibbles.
Salah ke?
Sunday, September 13, 2015 ? 0 squibbles


"kau ni tak matang lah minat kpop.. eiii loser.."

"bro, kalau orang matang dia tak judge life orang lain mcm kau.."



Assalammulaikum,

okay yang atas tu sebenarnya conversation aku dengan seorang manusia "matang".. ha ha ha.. cop! apa tak matang? sebab layan kpop? korea? saranghae? oppa? come on lah dah 2015 and dah hujung2 tahun kot. kenapa nak mempertikaikan kematangan orang lain melalui aspek yang kau tak suka, Kpop. hmm mungkin dia nampak aku ni terlalu obses kot dengan kpop pop pop korea ni hahaha (cuba untuk positif).. Tak dinafikan aku memang minat korea sejak form3 kot (2010) time tu zaman hit Lee Min Ho (Boys Over Flower), so start dari situlah aku mula kenal dunia Korea, bahasa diorang, culture diorang dan macam-macam lagi lah.


So.. salah ke kalau aku ni layan kpop, layan artis-artis korea? aku rasa benda ni sama je kalau kau minat artis-artis barat misalnya Brad Pitt ke Emma Watson ke One Direction ke or artis-artis barat korang yang korang sukalah hah. Sampai label tak matang sebab layan korea? what the f*****? bro, fyi aku layan semua okay utara, selatan, timur, barat, underground, upground background (ada ke?) aku layan je, okay je, takdelah sampai nk judgemental macam kau..



bro, nak cakap sikit..
"we're all addicted to something that takes the pain away.."
so jangan tanya kenapa aku obses dengan korea.


dah lah malas nak layan orang macam kau *pakai shades* 


#np








Older Post | Newer Post